Ja herregud

Kom pa att jag maste satta ut soptunnan vid vagen idag. Och nu ar det ju becksvart ute !! Iaf sa tog jag pa mig gympaskorna och gick ut i svartlinne och gronahipstertrosor med grodor pa for det dar gar ju snabbt tankte jag. Sa jag inspekterade soptunnan och hittade inga synliga spindlar men MASSOR av spindelnat, och den lattaste vagen att dra den dar forbannades saken ar vid en massa trad. Vilket innebar spindelnat och spindlar sa jag borjade dra/lyfta soptunnan at andra hallet forbi framsidan av bilen och sen nar jag skulle ner mot vagen sa var det fullt i "stenar" eller ja, sana dar stora man har i tradgarden, pa ena sidan och sa bilen pa andra och herregud vilken cirkus. Dar stod jag och puttade och drog for att forsoka komma over stenarna samtidigt som jag ville undvika att repa bilen eller fa nagon spindelpa mig. Sa varje gang tunnan borjade luta mot mig sa hoppade jag undan, och vi har ju sana har rorelselampor pa garden sa hela jag var ju upplyst och tror ni inte att det kommer bilar? Jovisst. Sa da fick man skammas och undra varfor man ar sa forbannat korkad att man inte satter pa sig ett par byxor innan man gar ut?

Kommentarer
Postat av: Vicky

Näe, det var inte Björn. Det var någon kille i Kalix som utbildade sig till polis.. SÖT som socker! ;D

2008-04-24 @ 19:46:20
URL: http://Wiktoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0