Som ny! :)

Nu har jag tagit mig upp ur sangen och jag kanner mig som en ny manniska. Har tom atit ett paron! :)

Igar sa kom ju iaf Johanna hit, sa vi akte in till Pymble och at pizza sen tillbaka hit och lyssnade pa musik, sminkade oss och bara allmant surrade. 20 over 8 kom taxin sa da akte vi till tagstationen och dar traffade vi David, och det var himla bra. For han jobbar pa en klubb i darling harbor sa han tyckte att vi skulle komma dit sa vi gick dit och var dar i flera timmar och han stod for alla cider och drinkar, toppen ;) + att jag fick nagra fodelsedagscidrar av na annat folk ocksa.. sa jag tror man ska kora med att man fyller ar varje gang vi gar ut :P
Sen gick vi upp till york street pa nan pub och dar lyckades Johanna gapa ut att jag fyllde ar sa da fick man en liten sang och lite cider, nice :) Efter det skulle vi ga pa mcdonalds och mitt pa ett overgangsstalle sa vet jag inte vad som hande men vi foll.. och jag med huvudet fore rakt i asfalten sa jag tror jag tuppade av en sekund eller tva men det slutade ju lyckligt iaf. Har ett okant sar pa axeln och sonderskrapat kna och en megabula i huvudet bara och Johanna har ett litet blaoga! haha.
Nar jag skulle hem sa ringde David och da hade han slutat jobba och han hade bilen i stan sa da fick jag skjuts heeeeeela vagen hem med honom. Inte lite bra var ju det! =)

Idag har jag ju som sagt bara legat och Jennifer har kommit in pa rummet och visat grejer och snackor och allt vad det nu har varit och jag har legat som en strandad val och klamt fram nagra mm,, how nice,,, haha.. Sen kom hon och Sarah insjungandes med present och kort sa da beslutade jag mig for att stiga upp. Sa akte jag och fyllde pa telefonen och atergick till sangliggandet. Har inte varit social idag med andra ord.
Imorgon ska jag nog in till stan o mota upp Johanna och lamna hennes grejer, pass och telefon som jag hade kvar sen igar! Haha,,
men nu en film och sangen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0