Tisdag

Usch vad trott jag var igar nar jag steg upp! Sov val 3-4 timmar pa hela natten..
Sen slutade jag redan kl 1 sa da akte jag in till stan och kakade lunch med Johanna och sen motte vi upp Lisa. Och vet ni hur SNYGGA skor jag hittade? Vita med akta vad-de-nu-hette kristaller pa! 300dollar.. Sa det far man val spara ihop! haha. Kollade aven upp felet pa kameran och det ar sand som gor sa att linsen hakar upp sig... 100dollar att laga ! irriterande. Sa da vet ni det, ta aldrig med kameran pa stranden. Och sa hittade jag en vitkappa pa Myer for 170 dollar! Sa ajajaj vad jag skulle vilja ha en miljon just nu! Sa vi gick bar o kollade i affarer och strostade pa till de flesta affarer stangt da akte Lisa hem och jag och Johanna at middag och tog en choklad pa starbucks! Sen var det hem och duscha o sova...
Somnade direkt jag la ner lilla huvudet pa kudden och sa sov jag till halv sju! Och vilka drommar jag har haft inatt..usch! Inte var man pa det basta humoret nar man slog upp ogonlocken. Sen ringde Martin och han var pa lyset for dom har haft personalparty! :) Da blev jag pa lite battre humor..
Har fatt kamerasladden idag sa nu ska jag se om jag lyckas fora over na bilder eller hur det blir!! Men jag ar ju inte sa vidare teknisk av mig sa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0