Torsdag

Idag har jag inte gjort natt av varde, steg upp efter tolv la mig i soffan och sov till fyra. Det innebar att jag har allt kvar att gora! Haha, men det gar val fort bara man borjar...
Gick till saint eves idag eftersom jag inte kande for att kora och halla pa parkera.. men det fick man ju angra sen nar jag gick hem med pasar som vagde en miljon ungefar! + att det hann bli morkt innan jag gick sa da gick jag typ mitt pa vagen for att undvika spindelnat! Haha
Imorgon maste jag upp relativt tidigt, Johanna kommer hit vid 2 och sen ska vi gora oss iordning och bestalla hem pizza o dricka lite vin och efter det blir det att aka in till stan och sitta pa nan pub ett tag, mota upp Lisa och sen ska vi till Darling harbor tror jag. Blir nog skoj! Den har helgen har jag iaf fulladdade batterier i kameran!
Men nu...stadning.
Imorgon fyller jag ar! Det har ni val inte glomt bort? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0