2 hot 4 u

Ikväll har jag gjort typ ingenting?! Varit med Brösten (L.Isaksson) och skvallrat runt bränna, plockade upp Samir ett tag också.. Sen for jag och Mois till Samir och drack kaffe och Moa sjöng julsånger.. Sen har jag kommit hem runt nio och haft telefonmaraton med Hanna, har pratat till nyss. Vilka framtidsplaner vi har. Vi ska bli grannar med parmiddag, måste bara styra upp detta inom en snarframtid bara. Men det är ju easy like a pancake som vi säger här i ökx. Sen har vi listat de bästa och de sämsta, största och minsta, sånt är roligt ;)
Nu ska jag försöka sova, vilket inte lär gå så vidare bra...men hoppas kan man alltid!
Imorgon MÅSTE jag duscha! Jobbigt värre lixom. Min telefon fungerar igen, vilket är ganska onödigt med tanke på sms:en som rullar in. Har varit väldigt nära ett psykisktsammanbrott ikväll också. Men med lite telefonmaraton håller sig tankarna på annat och livet rullar på som vanligt...:p
Du vet att jag vet att du vet att jag vet att nu ska jag sova

Over and out




Kommentarer
Postat av: Eken

ÄLSKAR DIG, vännen! (Och jag måste också duscha imorgon - suck!)

2008-12-08 @ 23:48:38
URL: http://oakiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0