Äntligen!

Idag har jag äntligen bränt en ny skiva till bilen. Den innehåller endast 8 låtar, men den är sjukt bra iaf.
En liten julskiva med 2 ickejuliga låtar som jag och Mois bara var tvugna att ta med. (Lotta K, du skulle inte uppskatta innehållet)
Har iaf hängt på gymnasiet idag, sjuukt intresant lixom. not. Sen har jag varit på friskolan och sett när 5 st har spelat pingis, jag deltog även själv en stund, men det kändes inge vidare att få stryk av de som går i 4-5...så jag gav upp.
Jag ser ju btw  ut som en vandrande läpp idag också. Har en finne typ just ovanför läppen och såklart så har man pillat lite vilket resulterat i en otroligt stor uppsvällning och en väldans ömhet. Så om ni ser några läppar vandra förbi, bli inte förvånade. Det är bara jag.
Men nu ska jag städa rummet så att pappa inte har så himla mycket att gnälla över iaf.

So long suckers


p.s Ett förtidigt nyårslöfte avläggs här och nu:
jag SKA bli bättre på att uppdatera min blogg, ett inlägg om dagen...minst. Kul för er va?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är jag het!? Nu länkar jag till dig Idi Amin!

2008-12-15 @ 22:07:15
URL: http://lottasplace.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0