Den vandrande läppen...

Har nyss klämt lite på min finne så läppen blev (det är möjligt) ÄNNU STÖRRE! Jag ser nu ut som en uppblåst Olinda.
Men sånt är ju också trevligt. Fita 20 kr, någon?
Annars har jag inte gjort mycket ikväll, startat 3värdskriget, flytt till Iida Larson min räddare i nöden och sen var jag med med Hanna, Marie och Danni en sväng vi plockade också upp vårat favorit teen, Jocke, som dock inte var så sugen på att vara med oss! Han ville bara åt Dannis dator. Gris..
Och sen åkte jag hem med Henning i hans nya bil. Wow vad frän jag är.
Ska ge min mongo telefon EN chans till och om den börjar dumma sig nå igen.,..då jävlar.

Nu ska jag se Las Vegas och önska att jag bodde där.


Seeeeeeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0