Duktig!

Det är så härligt när man i all ro står i duschen och tvättar håret, packar in tvål i hela ansiktet och när man sedan sköljer bort tvålen och öppnar ögonen möts av en satta satans spindel! Nåja, jag skrek inte, jag grät inte och jag började inte hyprventilera, istället ställde jag mig (efter att noga ha undersökt så det var spindelfritt) mot väggen på andra sidan badkaret, drog järnet på duschslangen och sprutade ner spindeln! Sen duschade jag klart och hoppade ut ur duschrummet för att undvika att stöta på den lilla spindeln något mer.
Vi kan alltså konstatera att min spindelfobi har förbättras VÄLDIGT MYCKET såhär på äldre dar.. ;)

Nåja, allt för nu.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0