Grattis babe ;)

Idag är det 1 december, vilket inte bara innebär att jag har fått öppna den första luckan i min chokladkalender, utan IIDA MARIA LARSON fyller 19 (!) år idag! Hade ju tyvärr helt glömt bort vilken dag det var tills jag läste på nå papper när vi var hos killarna tidigare, då kopplade det att det faktiskt är december!
24 dagar kvar till julafton, 12 dagar till lucia och man får börja baka lussekatter och pepparkakor och vi har julpyntat hemma. I love it!
Men det var ju inte det jag skulle skriva, det jag skulle skriva var ju det här :
GRATTIS SMULAN!!




             

    




Förra året när Iida fyllde 18 :)


Kommentarer
Postat av: Iida

men så gulligt inlägg du gjort om mig ! glad

2008-12-04 @ 19:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0