Hata halebop!

Sjukt irriterande, jag får inte aktiverat simkortet ordentligt. Man ska ju så stort få gratis sms när man köper ett nytt sim, och har jag fått det? NIX! Och när man söker numret på hitta står det inte heller att det är mitt nummer.
Det funkar ju inte att göra nåt på halebop någonsin! Dessutom får jag ett sammanbrott om jag måste höra samma entoniga röst berätta mitt saldo och all annan skit en gång till! APA alltså!!!

När jag får lön ska jag köpa
En ny mobil
En kamera
Julklappar
Sen har jag
0 kr kvar att leva för,

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej Ida! =) Så här håller du hus! Haha

Hur länge stannade du kvar i Australien egentligen? skulle inte du vara där i ett år? :O



Vad gör du nu för tiden?



Kram australien-cattis!

2008-12-21 @ 09:56:27
URL: http://vitanova.blogg.se/
Postat av: Moe

du har väl kommit ihåg att registrera ditt kort då får man gratis och då syns man på hitta ;P

2008-12-21 @ 12:30:39
URL: http://pahikkaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0