Julafton

Så var julen över, och jag har legat i en soffa och hostat sönder världen och tyckt evigt synd om mig själv... såklart har vi hunnit med lite Kalle Anka, sällskapsspel osv osv.. sen har jag varit hos Linnea och spelat spel med henne, Kerstin och Kalle också, när Kalle skulle förklara glasögonorm så sa han
- Kallas en som har glasögon?
Kerstin - Handikappad?
Det ligger i släkten det där med smartheten... ;)
Sen har vi ringt till Hanna idag också! Och när hennes värdmamma svarade och jag frågade efter Hanna så kände jag hur tårarna bara kom, så när Hanna svarade började jag storgråta och var tvungen att överlämna luren till Moa! Jag saknar dig Hännet, sjukt mycket... känns lite småkonstigt att vi inte har umgåtts nå här på julaftonskvällen och visat våra julklappar och bara annars hängt... Tycker att du får ta och komma hem nu!
Vi får bli bättre på att ringa dit, har ju inte pratat med henne på jättelänge, + att min känsliga period är här igen så det var därför jag grät så mycket! Haha



Kommentarer
Postat av: Hanna

Saknar dig med Ida! Varje gang jag hor I'm yours (de spelar den har nu!) sa borjar jag alltid tanka pa dig och hur mycket jag saknar dig.. Love ya kussen

2008-12-26 @ 00:17:52
URL: http://hannawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0