Offer

Idag har jag varit helt tvärtemot vad jag var för en vecka sen.
Spiknykter.
Även om Rasmus betvivlade att jag var nykter på ug...och jag var som helt lost där, sen har jag halvt slagit ihjäl mig utanför ok också. Så man behöver ju inte vara full för att vara onykter.
Har varit med Marie ikväll och pratat om *. I'm so lucky lucky...faktiskt! ;) trist bara att jag inte kan berätta för er om vad. :p
Seeeeeen har jag ju satt mig själv ordentligt på pottkanten också, tyvärr..men det ska vi inte heller prata om. Har iaf spelat finns i sjön med Philip, som btw är den sötaste killen i ökx för tillfället, jag vann. 7 par mot hans 5, nåja han kämpade ju på bra :p Så han och Alexander ska tillbaka till luleå imorgon men jag tycker att dom kan stanna till på söndag så jag kan leka lite med dom imorgon också...
Meen nu ska jag sova, för imorgon ska jag med min bästa vän Henning och hämta hans hundvalp. Can't wait!

Seee ya

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, later precis ut som dig det! ;)

2008-12-07 @ 03:41:16
URL: http://hannawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0