Ska vi hångla, eller?

Idag har jag jobbat, och jag kanske har världens sötaste barn på dagis :)
Imorgon ska jag jobba, sista dagen för nuet, sen blire säkert nåmer här framöver!
Annars har jag ju hunnit med en god gärning idag, är som lite små stolt över mig själv eftersom att suget att göra tvärtom och begå veckans svarta gärning var väldigt starkt. Men jag är ju en mycket god människa och gör bara snälla grejer.
Eller vad säger du Hanna Ek?! ;)
Seeeeen har jag ju varit med Elon och C/O en stund och sen har jag haft en liten stund i bilen och nu är jag hemma och spelar lite poker, och efter det blire sängen.


Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten ;)

Kommentarer
Postat av: Eken

MYCKET god gärning! ;)

2008-12-04 @ 22:22:58
URL: http://oakiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0