Utmanad

1. Tre namn jag lyssnar till:

Ida, Birdie och...fröken (!) haha
2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Öh....min humor ?!

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Att jag gör saker först och tänker sen, det lönar sig inte ofta!

4. Detta är jag rädd för:

Spindlar

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Sömn, en dusch och....umgänge :)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Backa, åka slalom och köra moped

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås, partaja, skvallra och..skvallra ;)

8. Detta vill jag göra just nu:

Springa in naken på konsum

9. Bästa känslan:

Lycka! :)

10. Värsta känslan:

Ångest! Eller när man har gjort någon himla ledsen/besviken..

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Omtänksam, rolig, social, charmig och om han är snygg gör det inte så mycket! :)

12. Är jag kär just nu?

Nääääääää, jag blir aldrig kär!

13. Jag vill gifta mig...

...när jag är kring 25 kanske?

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Skaffa ett jobb jag trivs med, skaffa familj och växa upp! haha

15. Min käraste ägodel:

Jadu...typ alla gamla dagböcker, foton och sånt som inte kan ersättas kanske?!

16. Något jag vill ha i present:

Pengar (jag är tråkig, I know)

17. Detta har jag på mig just nu:

Jeans, kofta linne

18. Favoritkläder:

tunika+leggins
19. Favoritdjur:
Bizzi!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Ingen speciell

21. Favoritlåtar just nu:

Ingen aning...
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Ja, vad tyckte jag?! Minns fan inte, men svenska typ.

23. Stjärntecken:

Oxe

24. En bok jag älskar:

Allt för min syster.

25. En film jag älskar:

Titanic (såklart!)

26. Tv-program jag gillar:

Gossip girl, Grey's anatomy

27. Favoritdoft:

Mammas parfym, D&G ;)

28. Detta äter jag gärna:

Tacos.

29. Dricker helst:

Mjölk

30. Favoritgodis:

Lakrits + mjölk

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Las Vegas

32. Färg på mina ögon:
Bruna.

33. Min längd:

168-170 cm.

34. Jag tror på:

Ödet

35. Jag spelar:

Icy Tower.

36. Person jag beundrar:

Hm..olika

37. Så här bor jag:

Med mamma och pappa, tyvärr!!
38. Antal döda krukväxter i hemmet:

0?

39. Det här tänder mig:

Bad guys ;) hahaha
40. Det här gör mig avtänd:

Svett...bland annat!

41. Favoritfärg:

Men rosa

42. Favoritcitat:

Trist att det blev såhär

43. En hemlighet jag vet:

Är inte hemlig om jag skriver den här.

44. Bästa present jag fått:

Min pyjamas förra året, Love it!

45. Senast köpta skiva:

Ingen aning

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Ingenting

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Det mesta

48. Udda förmåga/egenskap:

Udda och udda...jag är ganska bra med barn, men det är bara för att jag är så himla barnslig själv ;) haha

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En gris,

50. Vad lyssnar du på just nu?

Moas jobbiga surr

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Vaknat, duschat, jobbat, suttit hemma och haft damp, osv osv

52. Var är dina föräldrar från?

Mamma = Hedensbyn Pappa = Hedensbyn

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Nerladdnings program,

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Men vippa.. haha, nämen Waldrof

55. När badade du i en pool senast?

I somras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Alla! ;)

57. Hur många barn vill du ha?

Minst 3, max 5.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Death metal.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Yes

60. Vad har du för TV-kanaler?

Nästan ALLA ;)

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja.

62. Har du busringt någon gång?

Ja.

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Skulle gärna vilja prova båda två!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Sydney, Australien

66. Har du en egen trädgård?

Nej.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Family Guy, The Simpsons, Sailor Moon

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Ja.

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Den jag och Malin hyrde...vad den nu hette

71. Favoritpizza?

Vesuvio

72. Chips eller popcorn?

Chips.

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Använder ej ofta, men i sådana fall något rött.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Va?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Mamma på vippa, jag åt kebab i bröd :)
78. Favoritchoklad?

Mjölkchoklad

79. När röstade du senast?

Har ej röstat.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Förra sommaren kanske?

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Ja.

82. Är du bra på matlagning?

TYVÄRR inte särskilt bra.

83. Klarar du att tanka själv?

Haha, är väl inte den mesta men jo.

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?

Inget av det.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nix

87. Vad var det senaste du handlade?

Powerking

88. Har du kräkts offentligt?

Typ

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Mångmiljonär, för fan...;)haha

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja.

91. Har du ringt något betalnummer?

Ja.

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Tycker jag väl

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Morfar

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Jo, jag är en hårig jävel

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Röstbrevlåda.
96. Vad har du i din väska?

Använder ingen väska!

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Ställer alarmet,,hahaha

98. Vad är du tacksam för idag?

Faktiskt ungarna på dagis, de är så sjukt himla söta :)

99. Var hittade du den här listan?

Gris Hanna Ek utmanade mig! :p

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

ANNA HAGSTRÖM, MOPPEN_P, LINNEA ISAKSSON


Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHA du kan ju glömma att jag ska fylla i de där kan jag ju bara upplysa dig om ;P

2008-12-09 @ 18:35:21
URL: http://linneaiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0