4 2day

Onsdag
Dagens frukost: /

Dagens händelse: Hannah andlande

Dagens planer: Ta emot H, underhalla tjejerna stada ur det sista ur rummet

Dagens vill ha: Massvis med pengar

Dagens saknad: Plats i vaskan

Dagens drog: Snus, 

Dagens tråkigaste: I don't know... tror ingenting har vart spec trakigt idag

Dagens finaste: Mina ROSA oronhangen, mitt rosa armband och min rosa vaska
Dagens önskan: Hm...ingen speciell?!

Dagens måste: Lite av varje

Dagens dricka: Latte, vatten

Dagens köp: Maten, latte

Dagens mat: Chicken burrito

Dagens mående: Halvkrasslig, men battre an pa nagra dagar

Du har på dig: Handduk
Du blev glad när: Jadu...har vart glad nastan hela dagen tror jag?

Du blev arg när: Tjejerna levde om alldeles for mycket

Du längtar efter: Mina NYA forbattrade naglar

Dagens låt: Jason Mraz - I'm yours

Dagens frisyr: Utslappt och lite halvlockigt

Dagens smink: Nada, vacker utan spackel fattar ni val!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0