7 days

Nu ar det fredag och jag har bara en vecka kvar! Sjukt...
Iaf har jag gatt med tjejerna till skolan och lamnat av dem, nar jag borjade ga tillbaka hem sa borjade det regna. Harligt!
Har stadat klart och duschat sa nu vantar jag pa Rosi sa ska vi aka o se nar tjejerna har dansuppvisning pa skolan. Intressant varre :)
Ikvall blir det lugnt och imorgon ska jag shoppa lite grann... kanske aven gor mina naglar om jag har tid/pengar over till det. Men nu ska jag lagga mig o se Malcom in the middle tills det ar dags o aka mot skolan!
Ciaooo




Kommentarer
Postat av: Katie

Åh, Malcolm är ju jätteroligt!



Jaså, är det dyrt? Typiskt, då får jag föröska lära känna någon med en massa tålamod först och sedan får dom lära mig gratis! haha!

2008-07-04 @ 11:20:32
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0