Borta bra, men hemma bäst ;)

Jahapp, nu är jag hemma igen.
Börjar bli lite trött förtillfället, men nog vetja att jag orkar med kvällen iaf!
Kanske hinner ta en liten powernap senare, även fast jag inte skulle kunna tänka mig det...
Resan har iaf gått bra, har sovit en stund iaf, o ikväll blir det middag med familjen och senare welcome home party med alla andra! :) vi måste bara styra upp en festlokal ! :P
Men nu ska jag hjälpa mammis med maten, så so long..

p.s det är helt sjukt svårt att skriva med Å Ä och Ö igen! Haha..

Kommentarer
Postat av: Malin

kika gjärna in på min blogg och svara på dagens hiss eller diss !

ha en bra dag :D

2008-07-13 @ 16:41:32
URL: http://malinhedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0