Grattis, pucko !

Har ju haft borta laddaren till telefonen sen jag kom hit. Har letat o letat o letat men inte hittat den. Sa jag har haft en sugtelefon utan svenskordlista till jag fick tummen ur och kopte en laddare for typ 2 veckor sen !?
Vad hittar jag idag? Yes, laddaren. + mina efterlangtade alvedon som jag ocksa tappat bort. Och var var dom? I den forbannades jackfickan! Suck!
Jag borde nog bli lite mer odrningsam...... hittade aven mina halsband, hade inte packat ner dom. Tur.
men daremot har jag en hel pase med grejer som ska ner i vaskan, o vaskan ar sa full att den knappt gar att stanga.. Sa hur jag ska losa detta vette fan..har ju till pa fredagmorgon att komma pa en finurlig losning iaf.....
Den som lever far se...
Sen kan vi ju bara be en bon om att alla klader som befinner sig i tvattmaskinen far plats i ryggsacken! Haha

Kommentarer
Postat av: Pjumas

Ooh, nice :D

Joo, jag förstår ;)

2008-07-06 @ 09:37:35
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej



Köp en större väska!



Vi ses snart.

2008-07-06 @ 10:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0