Haha, Iida Larson ;)

Hifa om Finally!:
SJUKT! jagr har drömt att du fått paketet. Å nu då jag gick in för att läsa din blogg har du skrivi att den kommi ! Jag är synsk! sikkt... Men bättre sent än aldrig att den kom fram då :P



senare sms: Haha satan va trög ja är! :) skrev ju i din blogg att jag drömt att du fått paketet, men de var ju för att jag läste smset du skrev att du fått de! Haha. Nog för att jag läste det i sömnen imorse.. Puss gumman

vad sot hon ar ;)
och nu ska jag klaga lite...jag mar sjukt daligt och inga alve-javla-don verkar hjalpa, och jag har trakigt ocksa. tjejerna malar na gipsgrejer som vi gjorde igar och dom vill att jag ska sitta dar och titta pa. = roligt. not. jag ar trott osvosvosv..
Har iaf bokat tid for naglarna pa torsdag 19.30 .. $55 byebye ! men wtf... det ar det vart, med tanke pa hur naglarna ser ut fortillfallet. rott utslitetnagellack och nertuggade till max. Fan, jag som lyckats spara sa fina och langa naglar nar jag gick till manikyren 1gang/vecka men sen sket jag i det och da ser vi ju hur det blir. Skarpning alltsa!
Men nu ska jag val ga och glo nar dom malar dom dar javla gipssakerna....so loooooong








Ser ni skillnaden? haha

Kommentarer
Postat av: Hifa

ingen har ju nånsin sagt heller att jag är spec smart :P jamen jisses...

2008-07-08 @ 22:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0