Hoppet ar ute

Jag ger upp allt hopp om att fa mitt paket fran Iida. posten har antagligen tappat bort det... it sucks!
Snart ska jag nog sla pa ett Lizzie McGuire avsnitt och lagga mig i soffan, for dom jag pratar med pa msn ar sa forbannat troga!!!!! Haha..
nej men jesus vad jag hade velat att iidas paket skulle anlanda idag, vilket jag skulle kunna satsa ratt mycket pa att det inte gor :( 




Nar jag ar i Sverige ska jag studsa in pa narmaste affar och inhandla snus...... men nu ska jag studsa in till medicinskapet och trycka i mig en eller tva huvudvarkstabletter och sen ska AC:en pa hogsta varme. Ciaooo

Kommentarer
Postat av: Katie

Ja, jag kan tänka mig det. Är det typ vinter i Australien nu eller har jag fått det där om bakfoten?

2008-07-03 @ 07:17:03
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Katie

Det är ju lite orättvist faktiskt. Att man fortfarande kan gå runt i lätta kläder och solglasögon medans här måste man ha hur mycket kläder som helst!

Var i Australien är du?

Jag vet att jag frågar en miljon frågor, men det är så roligt!

2008-07-03 @ 13:45:20
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: hifa

ojoj vilke klot jag är som glömde skriva nikotin, men dom i kassan sa att de skulle gå bra ändå.. nåja...

2008-07-03 @ 16:22:26
Postat av: Katie

Nej, jag har ju inte det. Men innan jag dör ska jag definitivt ha vart där och lärt mig surfa! Det är verkligen ett av min drömresmål!

Har du haft tid att surfa något? Det är ju så starkt förknippat, Australien och surfning, känns det som!

2008-07-03 @ 23:49:56
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0