Hora

Fan vad jag har matt daligt alltsa.. orkade inte ens ligga i sangen.. huvudvark, feber, ont i halsen o madde sa daligt sa jag trodde jag skulle avlida. Men nu borjar alvedonen varka tror jag for jag mar en aning battre... :)
Daremot gick jag in pa mejlen och skulle ta bort na mejl och sa klickade jag i fel ruta och nos samtidigt sa hoppsan for nastan alla mejl bort...javla skit alltsa!
Moa bangar ju London i host sa kanske man maste ta och aka pa en snabbvisit till turkiet en vecka istallet da...?! Hanna ar ju pa iaf, och jag behover sol och varme.. For har ar det ju vinter och kallt o hemma verkar det ju inte vara sa mkt varmare.. Vi har iaf hittat ett billigt all inclusive sa det ar ju mycket mojligt att det blir det...men man har sa mycket planer nufortiden! haha




Kommentarer
Postat av: Hanna

Herregud Ida, du har nyss varit/är i Australien och du tänker på turkiet?! Ja jisses alltså.. Haha..

2008-07-07 @ 19:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0