I feel good...

lalala.. eller inte helt 100 aterstalld annu kanske, men nastan.
Har bokat om naglarna till kl 15.00 imorrn ist, sen har jag bokat bord for mig och Hannah, den nya aupairen, pa en itailenskrestaurang och efter det ska vi val ut i sydney. En sista gang for mig! :/ sjukt..
Hannah har ju som sagt kommit idag sa vi har inte gjort sa mycket, var till ett shoppingcenter, tanker inte skriva vad det heter for jag kan inte stava det, sa tjejerna fick kopa leksaker, Hannah kopte shampo/balsam och jag luktade pa hudlotioner. Tors inte kopa nat mer nu nar jag val fatt ner allt jag har handlat i vaskan sa ids jag inte forsoka trycka dig namer! Haha.
Kan ju bekanna nu... att jag har sparat pa pasar! Haha... 2 stycken har jag packat ner. Det ar ju inte mycket, hade tankt ta hem en massa mer men jag skarpte mig. Men 2 st har jag nerpackade iaf! ;)
Men tank OM jag hittar ett par skor som jag vill ha imorgon? Hur ska jag da kunna lagga band pa mig...? med lonen som skriker efter att bli uppshoppad kommer detta inte att bli en latt uppgift, men jag ska klara det. Jag kommer klara det ;)
nu ar det middag, sa so long suckers

Kommentarer
Postat av: TINA DEN FINA

sv:haha jaa verkligen:P

2008-07-09 @ 12:39:12
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0