London

Nu sitter jag i london och vantar pa att planer till sthlm ska ga. men det ar 3 timmar kvar tills dess.
Hade ju varit kul med en telefon under tagresan fran sthlm till lule, men da man ar varldens trogaste!

Men ni vet  att man alltid brukar saga att det drojer lange nar man aker bort och sen gar hemresan mkt fortare?! Ja det kan jag ju upplysa er om att  den INTE gor. Har sovit mest fran singapore, men man vaknar ju  stupikvarten pga av att roven somnat, eller ett ben eller en fot. Sen kommer ju  flygvardinnorna med mat hela javla tiden,...  haha..
Men nu ar ju den varsta flygbiten bortgjord iaf, ar bara tagresan som kommer vara ett helvete nu. men mammis har ju fort over lite pengar sa att jag kan kopa mig tidningar och en bra bok att fordriva tiden med ! =)

Kanns helt sjukt att jag snart ar hemma...och nar jag tanker pa att jag inte far traffa Jennifer och Sarah pa hur lange som helst blir jag allvarligt deprimerad..haha.. det kom nagra tarar pa flyget innan nar jag tankte pa det.. ar man en mes sa ar man..
men nu ska jag  snabbsnoka innan mina internetminuter ar fordrivna.

so long suckers

Kommentarer
Postat av: jennifer

ha en bra dag!

2008-07-12 @ 10:35:51
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Hanna W (Din kusin, granne & vän)

Miss you! Snart är du hemma.. Imorgon. Hoppas tågresan inte blir alltför hemsk..

2008-07-12 @ 11:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0