Men sug

Usch vad klockan ar mkt...och inte ar jag till sangs annu. Fy!
Imorgon kommer Hannah, den nya aupairen. tror jag ar mer nyfiken pa det an tjejerna ar! :p bara jag inte grater floder nar jag aker harifran pa fredag, risken finns ju. Haha
Fy helvete vad bra Gossip Girl var idag alltsa...och inte kan man se nasta avsnitt pa youtube heller. Hanna och Mallan dar har ni ett projekt, sasongsavslutningen av sasong 2! ;)
Hoppas jag ar frisk imorgon!!! Annars blir jag lite ledsen..ar sa jobbigt och vara sjuk.

http://www.youtube.com/watch?v=3OtLwD_yNzQ
tjejernas nya favorit latar - jason mraz i'm yours & dildon sven.. haha..
hade i min skitskiva och sa kommer ju vardelos laten med anton o affe och lat som jag var ides jag inte resa mig ur filten och byta, de fattar ju lik inte svenska.. Men vad hor man sen da en av dom som sitter o sjunger med tillslut "vardelos, vaaaardelos" da fick man spring i benen.. haha


jo btw, for er som inte visste det skvaller ar det basta som finns....


Ida hemma pa sondag says:

har du na nyheter?

MALIN- no air says:

de är som dåligt med det. du?

Ida hemma pa sondag says:

jo det har jag.. TOP SECRET

MALIN- no air says:

tell me then

Ida hemma pa sondag says:

X

Ida hemma pa sondag says:

!

MALIN- no air says:

VAA?!?!?!?

Ida hemma pa sondag says:

MEN JA!

Ida hemma pa sondag says:

sjukt?!

MALIN- no air says:

hur vet du det?? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0