Monopol

Vaknade ju klockan SJU (!) imorse... så då låg ju alla andra och sov såklart, så då hoppade man ner till hanna och krillan i hebret o väckte dem, sen ringde jag iida och väckte henne, slutstationen var sandudden och där väckte jag upp Mallan, Hanna och Moap. Sen åkte vi till mig och spelade monopol, och fy vad jag har skrattat åt Malin och Hannas krypfobi...sen har jag skrikit lika mycket själv när jag haft nån broms i närheten av mig.
Men det roligaste var ju när Malin skulle låta en broms sätta sig på henne så att hon kunde döda den, fy fan vad hon skrek samtidigt.. roligt var det ;) haha
Middagen idag är Tacos och imorgon köttfärssås, sen lövbiffpasta...fy vad skönt det är att vara hemma igen så att man får vara den som blir uppassad och inte vara den som passar upp :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0