Naken

Det roligaste idag var ju nar tjejerna skulle ga och lagga sig och de var helt uppe i varv. svamliga och fnissiga hela tiden...ja ni vet. och Sarah stod naken pa sitt rum och sa kom jag in och sa sager hon
skrattandes - there is this new thing called na k en
hon menade knocking men pa sattet hon sa det lat det ut precis som naken men med engelskbrytning. jag holl ju pa do... fick inte fram ett ord pa seriost, bara gapskrattade medans hon sa att hon bara menade knocking.
- but what is nak en? what word is that?
tillslut var jag tvungen lamna rummet for att jag holl pa kvavas av mitt eget skratt och sa kommer hon NAKEN dessutom bakom, " but whats nak en Ida?" "naken naken naken"

Hur jag ska kunna aka harifran utan att bilda ett nytt hav pa fredag ar ju den stora fragan... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0