Nej, seriost

FY vad ont i halsen jag har. Fan vad piss om jag blir sjuk nu... :/ men det kanske ar somnbrist som gor det!
Ungarna har varit glada o pa bra humor idag, lite for bra humor....haha! Har haft utbrott ett antal ggr, samtidigt som jag har hallit pa att lagga ett 200 bitarspussel med nalle puh. Valdigt ANSTRANGANDE kan jag saga er. Det ar inte klart annu, men imorgon sa... :) Sista gangen jag var till Gordon pa flute och pianolesson. Sjukt. Men skont, gordon hor inte till min favorit sysselsattning! :p Kopte en chai latte pa ett nytt stalle idag och den smakade skit, forra veckan i gordon kopte jag en pa gloria och den smakade ocksa balle. Sa om det ar sa att det inte finns mumsig chai i Gordon eller om jag bara haft otur ar det nog ingen som vet...?!





det blir val chapel hill nar jag ar hemma igen? ;)

Kommentarer
Postat av: Ela

Ja det är mycket lättare när man kan söka med bilder och grejer.

Hoppas halsen blir bättre

2008-07-02 @ 12:33:43
URL: http://elaas.blogg.se/
Postat av: Katie

Härligt! Är du nanny? Ja, då ligger väl du och sover som ett barn just nu!

2008-07-02 @ 21:17:04
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0