Ojoj...

Var helt cp igår, usch! Tur att man fatta till o fara hem till Krillan och sova tidigt iaf! Annars hade kvällen nog varit mer ångestframkallande, om det är möjligt?!
Sen på morgon har man tvingat ut alla på marknaden, och jag köpte seriöst världens GODASTE vatten. Alltså det var sjuuukt gott! Jag ville ju se småstjärnorna, men det ville ju ingen annan så då fick man gott vara där själv. Har suttit längst fram på marken med alla barnen och hejat på Esther, Jossan och Michelle. Dom var helt klart bäst =)
Efter det kom Hanna och Mallan och fy hur dom såg ut.SUNKIGA gänget! De var mycket värre än mig..faktiskt! :p
Ikväll ska vi till Peter och anne och ta farväl av Brige...fy vad sorgligt! Jag vill inte att hon ska åka hem!!
men men...
Hanna har fixat mig en telefon ;) så nu är det bara att vänta på simkortet!
Men nu ska jag ta o pallra mig in i duschen så att man börjar se normal ut!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0