Orka

Jag hatar att packa. VAR ar mamma nar man behover henne?!
Det jobbigaste att fa plats med ar ju skorna och det man minst av allt vill kasta bort ar ju skorna... Har iaf packat ner nastan alla mina klader nu, alla klader som far plats i vaskan ar nerpackade resten ar vad jag ska ha pa mig i veckan o det som inte far plats. Det far aka ner i handbagaget. Tror att jag har lyckats packa ner alla halsband o det som jag kopte igar hjarndod som jag ar. Men ALDRIG i livet att jag oppnar vaskan o kollar efter for da far jag aldrig stangt den igen. Kommer bli ett helvete att satta ner harsprayet, parfymen och allt det dar. Hojja. Rakhyveln har jag ju ocksa kvar kom jag pa nu ocksa....,attans! Hittar inte mina svarta ballerinaskor heller, men det kanske ar lika bra. Kommer lamna flipflopsen for de ar lik sa fula, sen kommer jag att lamna jackan mamma tvingade med mig, ett par byxor, en klanning och en troja + en massa bocker och eventuellt gympaskorna!
Yes yes. Nu ska jag fortsatta med urstadningen av mitt rum.. so long

Pa 1 vecka ar jag hemma igen ;)






Kommentarer
Postat av: kristin

snygga skor:D

2008-07-07 @ 19:29:09
URL: http://www.nightlife.se/kristinsverden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0