Pigg o gla'

kexchoklad.
Har sovit 3 timmar. Ar sjukt trott, alvedonen jag tog imorse borjar slappa sa jag brojar ma daligt igen... det gor ont nar jag andas, kanske har lunginflamation....eller lungcancer...vem vet?! Haha
Ska kla pa tjejerna och fixa lunch sen ska vi ga till st ives och kopa lite toys och vad de nu vill ha. Skont med tidsfordriv...kanske kan lura in dem i nan av mina affarer ocksa ;)

Igarkvall nar jag satt pa datorn horde man ett skrik uppifran och sa ropade Rosi till Mike att han var tvungen komma upp och spruta spindelgift for att det var en jatte stor spindel i sarahs rum. Sa Mike sprang ju upp och jag studsade efter och Rosi sa at mig att den var svin stor och visade med handerna en typ 10 cm stor spindel...en hunsman! shit pommesfrites tankte ju jag och kande hur paniken vaxte och jag funderade pa hur manga hunsman det fanns i mitt rum och var jag skulle sova for att undslippa dem...sen visar det sig vara en vanlig daddylongleg som Sarah blivit radd for och Rosi vagade inte ga in o kolla sa hon hade tagit forgivet. att det var en hunsman.. Haha. Sa det ar inte bara jag som har spindelfobi i det har huset...
men har ju klarat mig nu hela tiden jag varit har utan att se en anda, och tur ar val det ;) 


                 


Nej men det ar ju knappt nagon skillnad tycker man ju ? ;)

Kommentarer
Postat av: natta

ååååååh uush kommer ihåg när jag var sur på mitt ex och lutade mig mot kanten för att han skulle sluta krama mig så började en spindel krypa upp ahhaha jag hoppade på honom o började skrika den var väll 1 cm xD eller ngåot sånt xD är rädd för insekter xD hahah



men, hoppas du haft en toppen vecka kika in i min blogg tävling

Löshår lösnaglar smink osv

http://densmartabrunetten.blogg.se/2008/july/liten-blogg-tavling.html

2008-07-08 @ 05:06:27
URL: http://densmartabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0