Singapore

Jahapp, nu ar jag i singapore. resan hit gick bra, somnade innan planet ens borjat aka fran sydney.. dock har jag nog varit en av de trogaste personerna ombord, min tv funkade inte ibland sa da fick jag ringa pa den dar serviceklockan en miljon ggr, sen fattade jag inte om jag skulle av eller ej har, och att man fick vatten/vin gratis och inte behovde betala osv osv.,. inte en av mina smartare dagar alltsa. men nar tv:n la av for 3 gangen gav jag upp och angnade mig helt at somnen.. hade egentligen fonsterplats men da satt det ju na span dar sa jag satt langst ut orkade inte borja saga till. men nu ska ja fanimej sitta vid fonstret sa man kan sova battre..
aja, nu borjar det bli dags att ga ombord, sa so long

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snart är du hemma..så jäkla kul!! Love u <3

2008-07-12 @ 02:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0