Slut for idag

Fy vad mycket vi har gjort idag anda.
Gatt till st ives, klippt tjejerna, malat gipsgrejer, atit lunch, gatt hem, gjort egna gips grejer, strykit klader, lagt pussel, spelat spel och lekt skola! Och nu ar jag helt slut! Snart ar det middag, pasta. WooooooooW! ;) Sen ska jag nog ta en film o dra mig uppat. Mar sjukt konstigt...vet inte vad jag har for fel riktigt. Kanske ar forkyldningen som spokar fortfarande...?!
Imorgon ska vi nog mest troligt aka skridskor...jag suger pa att aka skridskor. Dessutom blir man ju less efter 5 minuter. Och inte kan jag knyta dem heller.. haha. Sa vi far se hur det gar med den saken...
Har brant mig pa tungan nar jag drack en kaffe idag ocksa, sa det kanns ju inte helt underbart det heller.
Hoppsan vad negativ jag var i det har inlagget, men nog vetja ni overlever!
Haha

alvedon 4life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0