Sommar, sommar, sommar

Nu ÄR det ju sommar, och har man hunnit njuta någonting av den? Jo, om man tycker att det är härligt att stå i 7894154123 miljoner graders hetta och steka hamburgare på vippabacken så antar jag väl det. Haha, nä men nu ska jag inte vara negativ, man tjänar ju cash! :) Så det som denna sommar har gått ut på är ju jobba, sova, poker, fest, sova, jobba, fest, poker....... Tur att jag är ledig heeeelaaaaa helgen, för då blire åka av ;)
Idag har jag iaf hunnit bada mer än jag gjort på hela sommaren sammanlagt. Har även spelat lite poker och det gick ju inte helt åt helvete iaf, gick väl några hundra plus sådär. Inte helt fel till lulekalaset.
Har precis kommit hem från pokern och nu ska jag kolla lite prison break, om jag orkar, innan det blir sängen för snart ska jag ju upp o jobba igen!
So long




Kommentarer
Postat av: Hanna W

ida, du är dålig på att uppdatera nuförtiden.. ajabaja.

2008-08-03 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0