Svenskar ar alltid nakna?

Fraga mig inte hur jag kom o tanka pa det har, men Brigid hade ju hort fore hon kom till sverige att alla svenskar var nakna alltid. Eller nat sant...?
Iaf forsta gangen hon kom till oss sa kom jag precis ur duschen (och visste inte att det var folk hos oss) sa jag kom ju upp helt utan klader med handduken pa huvudet och nar jag oppnar kallardorren star 3 puckon dar och glor. Moa, Brigid och Hanna. Snabb som man ar hann man ju studsa tillbaka nastan osedd och Moa o Hanna gapskrattade och rock upp dorren efter mig, och stackars Brige stod helt tyst.
Sa det kanske ar sant....svenskar ar alltid nakna? eller sa ar det bara jag. Historien om nar jag blottade mig for Krillan ska vi inte ens ga in pa... hahaha!

Kommentarer
Postat av: Hifa

elr då du posa för mig naken då jag smög bakom dig :P

2008-07-07 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0