Tungt!

Att borja stada ur rummet imorgon. Det ser ut som ve o fan, och ser ju inte direkt framemot att packa ner allt. For om jag hade problem forr sa lar det ju vara annu mer problem nu... hittade en klanning idag som jag har lite smatt angest over att jag inte kopte! Men men... kanske hinner gora det na i veckan om jag har tur :) osa maste det ju hinnas med ett litet party ocksa, men det skjuts nog upp till pa torsdag. Skoj att flyga bakfull i en miljon ar sedan...men det ar val smallar man far ta! Haha. Har ANTLIGTEN pratat med Hanna pa skypen ocksa. Fick aven prata lite med min favorit bastis Hanna Ek, och alskade sambon Moap...men den asnan sa inte mycket! :/ aja. ar ju snart hemma igen! Som en ny icke-festande manniska. Mogen ar fornamnet...
Nej nu ska jag ga upp och lagga mig en svang,
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0