Zzzz

Tur att man lyckas halla sig vaken. Slog pa Alvin & the chipmunks och det drojde val ca 10 minuter sa sov jag. Kunde dock inte ligga ner eftersom Jen lag mot mig, sa jag hade inte den skonaste stallningen men det gick an. Efter Alvin & the chipmunks slog vi pa en annan film och sov bada tva. Till Jennifer borjade ma daligt igen, da tog jag upp henne och gav henne medicin och baddade henne med en liten handduk i pannan o gav henne lunch. Sen kollade vi lite Barbie och jag lyckades vara vaken.
Linnea har aven ringt mig idag sa vi pratade en stund, och fy fan vad skont nar man kommer hem och kan prata i telefonen som en normal manniska igen! Ar sjukt dyrt att ringa har, nar jag ringer Lisa drar det ca 5 kr/min och det suger ju..... :/ tacka vetja for Halebop och friasms! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0