PMS besvär

Fy fan vilka jävla humörsvängningar jag har haft idag, mitt humör har verkligen varit super ena stunden och sekunden efter har jag blivit garn jävla sur. Men en gång i månaden har man faktiskt rätt att vara lite mysko..
Har jobbat 11-17 idag iaf, och jag och Nea har skrattat så framtänderna har nött hål i bordet på vippa...sen kom Lotta dit och berättade en toahistoria så att jag höll på att ramla av soffan av skratt, när jag äntligen skulle sluta fick jag inte tag på pappa för de var fortfarande kvar i ötå på match = ingen skjuts hem. = pms. Men då fick jag skjuts iaf, så det löste sig ju till det bättre, och när jag då äntligen kom hem så kollade jag och Krillan over her dead body, ganska bra film :) och sen tog jag en välbehövlig dusch innan vi for på nilles och var feta. Fick lite lätt panik när jag skulle betala och mitt kort var spårlöst borta, men så hittade jag det tillslut...i myntfodralet! Hur det nu har kommit dit?! Och efter nilles åkte jag, Ida, Moa, Samir, Abbas och Odae till vippa...och jag hade världens pms humör i bilen påväg dit, helt utan anledning. Men på vippa blev jag glad igen...och Lotta skulle gå in i köket men halkade och åkte ner i split, fallet var väl halv kul men sen vände hon sig om och såg på alla i serveringen och började gapskratta och då höll jag på att dö av skratt...igen! Haha..
Nu har jag nyss kommit hem, har varit med Moa och Krillan och sett Madagaskar 2, den var braaaaaaa :)

Se så detaljerad dag ni har fått av mig nu, och en beskrivning av helgen kan ni glömma.
Imorgon är jag LEDIG. Fy fan vad sköööööööööööönt :)

Och nu ska jag pilla mig i näsan och lägga mig i sängen.

Seeeeeeeeee ya

Kommentarer
Postat av: Eken

Så FÅR det vara en gång i månaden som sagt. Och INGET JÄVLA GNÄLL tack! :P

2008-12-01 @ 10:59:18
URL: http://oakiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0