11 sanningar om mig

Hanna Ek  utmanade alla i sin lista, och jag är en av dom så... ;)


1. Jag säger alltid att jag ska ringa upp/höra av mig sen...men så glömmer jag bort det och framstår som drygaste personen i universum. 

2. Om jag, mot förmodan, är nykter/nyktrast på en fest är jag för det mesta sur och grinig och tycker att alla är sjukt jobbiga.. tills dess att jag själv är en av de jobbigaste!

3.  Det kan vara lite stalker varning på mig (OCH mina vänner) ibland om vi tycker att en kille är lite halvsnygg.

4.  Jag är sjukt mörkrädd, och rädd för spöken. Vissa gånger har jag sovit med lampan tänd, både inne i rummet, utanför i hallen och i garderoben!

5. Jag har sjukt svårt att säga nej.

6. Jag har olika besattheter, för tillfället heter han Björn Gustafsson. (för er som inte visste det)

7. Jag lyssnar på otroligt dålig musik, och för det mesta tycker jag själv att den är lite bra... haha

8. Jag är överrölig lite här och var, vilket resulterar i ständig rygg/nackvärk.

9. Under årskurs 1 (+ lite av 2:an) hade jag, Hanna och Anna en porrklubb. Vi hade en liten "koja" av träd där vi pratade snusk, även ibland praktiserade, och andra grejer. Vi planerade att flytta in och ta med oss alla möjliga grejer dit. Tyvärr uppdagades allt och vi fick gå på långa samtal.

10. Jag har en tendens att tycka om en kille och sedan komma på att, nej det gör jag nog inte alls.

11. Jag har lite svårt för att sluta dricka när jag väl kommit igång, vilket ibland resulterar i att det blir lite för mycket av det goda... haha



Jag utmanar : Hanna Em, Johanna Nilsson, Johanna Ny, Linnea I, Moap, Hanna W, Iida


Kommentarer
Postat av: Marie

Nå på halsen, axeln typ.. =) du får säkert se någon bild här snart =)

2008-10-31 @ 11:18:27
Postat av: Hanna

"Det kan vara lite stalker varning på mig (OCH mina vänner) ibland om vi tycker att en kille är lite halvsnygg." Haha.. Det menar du inte :P sotnos..

2008-10-31 @ 15:28:55
URL: http://hannawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0