Alltså...

Himmel vad jag har blivit dålig på att uppdatera! Haha, ni får ursäkta att jag inte delger er så mycket av mitt händelserika liv nu förtiden!
Helgen har iaf varit rätt lugn, i fredags var jag hemma (!) hela kvällen med mamma och pappa, sen jobbade jag lördag och efter det var det vinkväll hos Lotta, och i söndags jobbade jag. Sen igår jobbade jag på fri och idag är jag ledig hela dagen :)
Nu ska jag kolla klart Gey's anatomy och sen ska på vippa och hänga gäng en sväng :p
Och Lisse, jag har inte bytt bloggadress en gång sen jag började blogga...det är nog du som är senil ;)

Snodde en bild från Lottas pixbox, från i lördags :)




Vi är sveriges coolaste brudar, kolla killar är vad vi gillar ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: Bela

Haha den låten!

2008-10-21 @ 10:49:10
URL: http://bela.blogg.se/
Postat av: Lisse

haha ja jag satsar på de där med senil men fasen det är den japanska luften ;)

2008-10-22 @ 05:56:29
URL: http://lise-lott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0