Lalala...

Spelade en turnering på svs, och jag var totalt ofokuserad och bilppade med allt annat samtidigt, hade inte alls tid med spelet. MEN, vem vann?! JAG ;)

haha

Idag har jag hämtat Alicia från kyrkmössen och sen har hon varit här tills Sarah slutade jobba efter sex :) Vi har gjort läxor, sett tv och spelat finns i sjön. Alicia vann en gång och jag vann en gång! :p Sen har jag varit till OK för jag hade tänkt hyra morgonsoffan och ligga och glo på killen min hela kvällen, men kan ni tänka er? Den var uthyrd.......för sisådär 12dan i rad. Nu ska jag vänta på att Sarah skaffar sig en pixbox så att jag kan ta en närmare titt på bilderna hon har fotat idag, sen ska jag sova för imorgon jobbar jag på fri hela dagen.


Och jo, vet ni vad som hände idag!?!

Först åkte jag till vippa och hade ute hunden ur bilen en sväng, lastade in henne i bagaget och körde till Sarah. Såg på när Lotta fixade med några bilder och sen kom jag på att jag hade snusen kvar på vippa så jag började köra dit, och när jag svänger ut från Nilles korsningen hör jag en smäll och när jag tittar i backspegeln så har bagageluckan flygit upp och hunden hade flygit ur bilen...gissa om jag fick panik?!

Men Bizzan hade inte slagit sig mer än ett skrapsår på tassen...stackarn! Usch vad hemskt det var..


och jag kan ju också meddela er att det INTE var mitt fel, för våran bil är cp och bagageluckan åker upp av sig själv ibland......

Lastade iaf in Bizzi i baksätet och körde raka vägen till vippa där springer jag typ in helt förstörd och säger

- Bagageluckan på bilen flög upp och hunden ramlade ut... ( jag och Nea har en liten ovana att ljuga åt varann och resten av världen ibland så hon och Sarah satt lugnt kvar och flinade tills jag började grina och sa att det faktiskt var på riktigt då fick dom eld i baken ) men där kunde de konstatera att hon inte hade skadat sig. Ni förstår jag blev så satans rädd så jag vågade fan inte kolla själv!

Men det var allt för nu.


over and out



Kommentarer
Postat av: Bela

Knappt nå skräck!?!?!?



Mitt hjärta hade brustit och jag hade förmodligen grinat ihjäl mig!!!

2008-10-21 @ 21:52:25
URL: http://bela.blogg.se/
Postat av: Eken

Ojojoj! :/

2008-10-22 @ 09:03:16
URL: http://oakiz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men stackars Bizzi!! :(

2008-10-24 @ 16:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0