Oh lalalaa

Idag har jag klippt håret, spelat gh, ätit tacos och sett sex and the city... värsta innehållsrika dagen har jag haft med andra ord.
I lördags drog jag ju iaf till happis, var sjukt kul att träffa Elin och Kristoffer igen :) Seeeeen igår tillbringade jag 3 timmar av mitt liv på en buss, vilket resulterade i att jag granskat vad som skrivs om Caroline mer än vanligt... usch är väl allt man har att säga om den saken!
Igår sov jag i soffan och jag somnade med en chipspåse på bordet så inatt har jag vaknat av att katten har krypit in i påsen för att äta (vilken chock va?!...not) och sen hade hon vissa problem med att ta sig ut igen, men då fick man henne att lägga i backen och gasa iväg långt åt fanders...och fort gick det!

Nu ska jag ta och gå upp och lägga mig, har en dundrande huvudvärk tackvare att jag lyckades smälla igen bildörren i bakhuvudet på mig själv eftersom att jag var upprörd på Moa... klantig, I know.
Men nusängen.............hihihi

Jag och Nea ska  åka skridskor någon dag också, vi kommer vara som Bambi på hal is.
hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0