Sorry...

Ni får ursäkta min brist på bloggande, men jag har inte varit så sugen på att ha kontakt med omvärlden efter helgens bravader....så om helgen kan vi kort och gott säga ; INGA KOMMENTARER!

Iaf så har det hänt ingenting och nada, helt och fullt seriöst. Jag kan berätta in i minsta detalj vad jag sysslat med sen söndag, jobbat till nio, kommit hem sett serier, sovit. Måndag, vaknat, sett serier, sovit, vaknat sett tv, gått med hunden, varit hos Annika och Hasse med mamma och pappa, sett serier, sovit. Tisdag, sett en film på tv, sovit, åkt in till bränna, hälsat på Elin och Filip, hämtat pappa, ätit middag, gått på "familjepromenad", sett Time-out med pappa, sett serier, sovit.
Och pratat med Moa en miljon ggr. Moa har ett roligt svar när man pratar med henne, trots att jag eller hon ringer till/från hennes hemtelefon i storbäcken är svaret på frågan vad gör du alltid. "ingenting, jag är i storbäcken" Jo, Moa jag förstår det ;)
På morgon har Ann-Sofie ringt och väckt mig så jag ska jobba på dagis idag & imorgon så då har man ju någonting att göra iaf! Sen ikväll vet jag inte vad jag ska men en gissning ;sitta hemma med mamma och pappa.
Roligt liv man lever. På fredag har jag funderingar om Luleå. En nykter kväll...med bio och en mysig middag. HANNA! :)
Men nu ska jag dra mig mot duschen på en straxxx....

Laddade ju ner Beck- Flickan i jordkällaren igår också, av EN anledning. Vem är med i den? Jo ingen mindre än BJÖRN GUSTAFSSON ;) + att jag laddat ner despan och las vegas som jag har att kolla på när jag kommer hem. How good can it be ;)

som ni ser ha ni inte missat mycket av mitt intressanta liv under tiden jag låtit bli att höra av mig.
over & out

Kommentarer
Postat av: Eken

Hoho, pratar vi om samma Hanna och samma fredag?! Jag säger bara: CLEO! ;)

2008-10-08 @ 09:13:14
URL: http://oakiz.blogg.se/
Postat av: Nea

"Räcker det här till en drink eller ska jag slå ... ?" "Lars, kan ni stänga av musiken?"

2008-10-08 @ 22:27:37
URL: http://www.norrskensaraber.se
Postat av: Hanna

Ah vad jag saknar er alla dar hemma!

2008-10-11 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0