Soligt...

Det är sjuktfint väder ute och jag ska åka in med pappa till bränna och sen ska jag promenera hem med hunden :) Ska försöka tvinga min gris till syster att också komma, men det kan bli svårt :p
Ihelgen har jag och Moap hängt hos Potte mestadels..och det har varit ganska skoj :)
Och nu till helgen på LÖRDAG fyller JAG 20 år! Så det ska vi fira i vännesgården ! Kommer säkert att bli roligt.
Men nu ska jag rota fram nå kläder och försöka borsta håret så att jag är klar när pappa kommer...




Kommentarer
Postat av: Lisse

GRATTIS!! i förskott :) Jag är säker på att det kommer bli en super galen och rolig fest önskar jag hade kunnat vara där och fira med dig, men vi tar de till sommaren ;). Kramar!

2009-04-24 @ 12:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0