Trött

Idag är jag inte så himla pigg.. Igår spelade jag lite Buzz med Saga och sen började vi se någon film som jag inte kommer ihåg namnet på, men jag somnade inte tidigt iaf...sen så finns det ju dom som snarkar sönder världen när man försöker sova så det underlättar ju inte direkt :)
Men idag ska jag iaf återvända till ötå, känner mig inte direkt supermotiverad, men nog vetja det går bra...man får ju iaf pengar vilket aldrig är helt fel! :)
Nå nu ska jag kolla om varmvattnet är klart, för jag är nämligen på heden och snyltar igen..haha.. orkade inte åka in till bränna för att duscha och sen tillbaka till heden igen när jag lik har kläder och sånt här :p men nu är det duschen nästa....... :)




när jag åker till moster i sthlm så är det skor som är överst på min handlingslista ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

SKOR är det bästa.. :)

2009-08-12 @ 09:55:31
URL: http://paatriizia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0