Underbara måndag.

Hur jag älskar att slå upp ögonen på måndagar, det är då man inser hur underbart livet är. Speciellt eftersom jag började läsa "Är det någon där?" av Marian Keyes igår och såklart inte kunde sluta förren halv 3, 3. Sen när jag väl hade somnat, så drömde jag (tror jag) att det var någon och knackade svin hårt baki dörren, meen att jag var för trött för att öppna...sen drömde jag att jag öppnade och släppte in personen i fråga och efter en stund vaknade jag igen, med hjärtklappning som hette duga eftersom jag inte fattade om jag drömt att någon var baki dörren eller om någon varit där! Haha..
Idag så MÅSTE jag lämna in mina lönepapper från dagis, och jag skulle även borda städa lägenheten, och så ska jag till ötå och jobba..
Meeen nu ska jag snoka sönder mitt nya beroende, Facebook ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0