Häng..

idag har jag jobbat, sen så kom jag och Bella och Matti på att vi skulle hänga på vippa "just"...vi var där i 2,5 timmar. Men när de har så söt personal kan man ju bara inte slita sig ;)
Idag är det onsdag, imorgon torsdag och då är jag ledig...sen får jag se om jag far på jobbet på fredag. Det skulle vara extremt skönt att bara chilla...men I need money. Så det är bara att bita ihop antar jag.
Jo jag har också köpt Mois present idag. Hon kommer att bli sååå himla glad, det vet jag.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Matti

Kom ihåg att du har lovat att tillägna ett HELT blogginlägg till mig. Har det runnit ut i sanden KUSIN?

2009-12-09 @ 20:05:29
Postat av: Ebba ♥

Ha en skön lördagskväll ♥

2009-12-12 @ 16:14:25
URL: http://ebbaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0