Sanning...eller bullshit?

Senast:
Du skrattade:
kaanske nån timme sen.
Du grät: Nästan idag faktiskt, men annars vet jag inte alls..länge sen iaf.
Kramen: men idag såklart!
Kyssen: ihelgen...om inte min tvångspuss till Hanna idag räknas? ;)
Mottagna smset: krille.

För:
10 år sen:
Var jag 10 år och ihop med olika personer varje vecka..ungefär
5 år sen: Var jag 15 år och sjukt tuff.
1 år sen: Gjorde jag samma saker som nu, ingenting vettigt med andra ord :p
6 månader sen: Hade jag nyss flyttat in i lägenheten, typ :)

Vem:
Ringer du när du är glad:
Olika.
Såg dig sist gråta: Vet inte.
Var du sist kär i: Blir aldrig kär :)
Är du besviken på: Några stycken
Sov sist hos dig: lalala....skulle ni allt bra gärna vilja ha svar på ;)
Sov du sist hos: Mamma och pappa
Gav dig sist en komplimang: Nån unge på skolan :)

Favorit:
Låt:
Jag vet inte
Godis: Choklad,
Kroppsdel: Nåå ingen..?! haha
TV-program: GREY´S ANATOMY

Vad har du för:
Ringsignal: White flag
Mobiltelefon: F305
Bank: Handelsbanken
Arbete: Teleconnect, Fri och ibland vippa.
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brunt

Kan du:
Stå på händer:
Jo
Gå ner i brygga från stående: Nej
Göra blomman med tungan: Vad är det?
Slicka dig på armbågen: Haha, jo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0