Sviiiiin...

...influensan...eller kanske inte riktigt, men täpp i näsan och ont i huvudet har jag så den är nog påväg.
så snart dör jag, då vet ni.
idag åkte jag upp på skolan för att snåläta lite lunch (som vanligt när jag är ledig ;) och då åkte jag på att jobba till halv 5, och imorgon hela dagen också...så det lönar sig att äta mat :p haha..
Sen har pappa lagat lövbiffspasta till mig idag, så det gillar vi..njamelinjam..
Nu är jag på heden, funderar på om jag ska sova här eller bege mig hemåt ikväll?! Skönt sova hemma och skönt sova här...men jag har fan inte sovit hemma sen i torsdags sååå det kanske vore bra att göra det en gång den här veckan iaf.. :)

Snart är det fan fredag igen, och helgen tror jag att jag ska tillbringa i luleå hos Märet som har lämnat mig idag...det svinet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0