Takida - rock?!

igår spelade jag och Hanna poker och det gick faktiskt ganska bra, vi vann oss en liten slant till nyår :) iaf så satt vi och spelade och jag nynnade på en takida låt och då sa Hanna
- Takida rock(ar), men jag hörde Takida rock och började söka efter den låten, så det var ju en mindre smart grej av mig. Hehe

Har lyckats ställa om dygnet totalt nu iaf, men den grejen skyller jag lite på Hanna hon har dåligt inflytande på mig, eller är det jag som har det på henne?! :p hoho
Ikväll verkar det ju iaf bli en liten tjejkväll hos mig, med surr och planering inför nyår. Vad man ska då verkar ju ingen veta...!?

Jag vill åka utomlands till våren eller hösten, så det ska jag försöka spara lite pengar till! Så ett av mina nyårslöften är att INTE beställa hem mer kläder eller några fler par skor.

Nu ska jag se vänner och invänta lite brudar.

so long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0