Underbara uppblåsbara...

Nu ska jag berätta om min morgon.
För er som känner min pappa så är det ingen nyhet att ALLA lampor måste släckas och tv:n måste slås av när man ska sova, och för er som känner mig så vet ni att jag ALDRIG släcker lampor, slår av tv:n osv... Ja nå iaf så släckte jag alla lampor utom EN igår, och jag somnade i soffan med tv:n på vilket resulterade i att pappa har kommit in i vardagsrummet och tänt ALLA lampor och ropat nå om att släcka och slå av tv:n och blabla klockan 5 på morgon. Jag morrade lite tillbaka och han muttrade nå om att "sov i en säng" och sen somnade jag om och vaknade när han ropade hejdå klockan halv 8 och låtsades smälla igen ytterdörren och fara till jobbet. Så ni förstår ju att jag var inte så lycklig där jag var.
Iaf så åkte vi med Hanna och hann tjaffsa till hällabron oavbrutet då jag ville ha en snus, som jag inte fick om jag inte bad om ursäkt och sa att jag var på dåligt humör för att "jag somnat försent"
och jag orkar inte ens tillägga att jag sover i bränna inatt.

På heden bra, men hemma b ä s t !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0